Wednesday 17 August 2011

BEN ASHAARI, PENDAPAT SAYA IALAH

Asslammualaikum.. firstime nak join segmen bersama Ben Ashaari... tetiba tertarik nak berikan pendapat.. MENGAPA WANITA CURANG...  jika nak join.. klik la banner di bawah:


Pendapat saya ialah:

Bagi saya la… semuanya mesti lah melihat kepada keperibadian seorang wanita… buruk atau baik.. 

Yang pertama… jika wanita tu jenis yang Materialistik… confirm la dia akan curang jika ada lagi lelaki yang lebih baik, yang lebih kaya dari boyfriend dia… Klau jenis wanita yang macam ni.. dh berkahwin pun x mustahil akan curang jika hidup susah… hanya memandang harta dan benda.. jika susah pasti xkan dapat hidup bersama… Yang ini memang saya x suka la.. walaupun saya sendiri seorang wanita…


Yang kedua.. jika wanita tu jenis setia… Tapi, Jangan ingat wanita yang setia xkan curang… tp, semuanya kena kena Tanya pada si lelaki.. kenapa si wanita curang???… siapa yang x geram.. jika orang yang kita cinta x pernah hargai kesetiaan dan kepercayaan yang kita berikan… hnya mmbazir kasih sayang dan masa.. lebih baik cari yang lain.. mungkin setia tu dapat diberikan pada yang betul2 menghargai…

Hanya sedikit pendapat dari saya… sebenarnya bnyak lagi alasan yang boleh diberikan mengapa seseorang wanita itu curang, sama ada alasan itu baik atau buruk.. saya hanya bagi, 2 pandapat yang saya rasakan alasan yg mmbuatkan seseorang wanita itu pasti curang..

saya rasa, semuanya bergantung pada dua2 pihak.. andai perasaan sayang itu ikhlas.. x akannya berlaku curang dalam sebuah perhubungan… apa2 pun.. dalam sebuah perhubungan, Kelebihan hendaklah disyukuri… kekurangan diredhai… pasti setia akan menanti… 
Terima kasih… andai ada kesilapan mohon dimaafkan... :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...