Friday 5 August 2011

SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!


Assalammulaikum... first time nak join contest dalam blog ni... tengok orang join macam best jer... hadiahnya pun macam best...dapat tahu contest ni pun dari seorang yang cute.. ini orangnya... Yojachingu thanks yer.. coz tag nama saya kat blog contest kamu... contest ini disponsor aleh dua adik beradik yang cute iaitu Mrs farhan dan kakaknya Aurora...  boleh join sesama... dan semoga menang la.... Jom la join... hadiahnya pun best di samping mengeratkan ukhwah... Ini contestnya...


Photobucket

Kalau nak join sila klik disini.... saya pun dah follow dua blog penganjur yang cute tu.. then.. saya nak tag bloger lain lak... :-) Orang-orang yang saya nak tag adalah... jeng jeng jeng... lihat di bawah...

sofia
si manis
zaimee
Cik tempe
Raifana

5 comments:

  1. huhu...klo fuza yg menang..hulur2 la ckit hadiah 2 ye..haha..

    ReplyDelete
  2. haha... ok... harap2 yojachingu pun menang yer... hehe.. :-)

    ReplyDelete
  3. contest ni tuk ape? haha.xtau pape :)

    ReplyDelete
  4. Hehe... saja suka2 jer... blogger kan selalu buat contest macam-macam... so sj try masuk ni... :-)

    ReplyDelete
  5. dtg check entri GA buat kali terakhir http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/perhatian-giveaway-dari-korea-dan.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...